E premte, 24 Maj, 2013 - 18:42
Subscribe to Syndicate
download

Lënia e hershme e duhanit, shans për jetë të gjatë

28.10.2012 - 07:44

Gratë duhanpirëse mund të jetojnë dukshëm më gjatë në rast se e braktisin me kohë pirjen e duhanit.

Në rast se ato e lënë duhanin para se të mbushin 40 vjet, rreziku i tyre për të vdekur nga ndonjë sëmundje që vjen si pasojë e duhanit zvogëlohet për 90 për qind. Ndërsa ato gra që e lënë duhanin në moshën 30 vjeçare, reduktojnë këtë rrezik madje për 97%, shkruan revista profesionale britanike "The Lancet".

"Më shumë se gjysma e grave që tymosin duhan vdesin nga një sëmundje e lidhur me këtë. Për këtë arsye, sa më herët që të hiqet dorë nga duhani, aq më mirë", ka thënë udhëheqësi i studimit, prof. Richardo Peto nga universiteti i Oksfordit.

Faktori kryesor i rrezikut për vdekje nga duhani është numri i viteve të konsumimit të duhanit dhe jo numri i cigareve të pira në ditë. "Shumë më e rrezikshme është të kesh pirë për 40 vjet nga 10 cigare në ditë se sa për 20 vjet nga 20 cigare në ditë", thuhet më tutje në studim.

Gratë që vazhdojnë të tymosin duhanin edhe në moshë të shtyrë rrezikojnë dukshëm më shumë. Dy e treta e numrit të vdekjeve të duhanpirëseve të moshës 50 deri në 79 vjeçare vjen si pasojë e pirjes së duhanit. Duhanpirësit në përgjithësi humbasin  së paku dhjetë vjet jete, shkruan "The Lancet".

Ky studim ka shfrytëzuar të dhënat e më shumë se 1 milion qytetarëve britanikë.

 

 

Reklamë

Reklamë

Iniciativa kërkon që personat pedofilë, të marrin një ndalim automatik dhe të përjetshëm për të ushtruar veprimtari që lidhen me fëmijët
Shërimi i Kushtrimit ngjan me një mrekulli Fakti që Kushtrimi, djali 16 vjeçar nga Kosova me kancer në gjak të ngrihej kaq shpejtë në këmbët e veta, ka tejkaluar edhe pritjet më optimiste.
Tryeza
"Zbuloni Kosovën dhe kuptoni shtetet e Ballkanit" Albinfo.ch organizon dy tryeza të rrumbullakëta mbi temën e turizmit në Kosovë : më 5 qershor në Moudon në frëngjisht dhe më 6 qershor në Cyrih, në gjermanisht
Hulumtim
PerBack - Perceptimet për dhimbjet e shpinës Instituti i Komunikimit dhe Shëndetësisë i Universitetit të Luganos është duke zhvilluar një hulumtim me punonjësit shqiptarë në Zvicër që vuajnë nga dhimbjet e shpinës
Dy maturantë nga Zvicra ndihmojnë fëmijët në Shqipëri Gjatë qëndrimit të tyre dy javor në Shqipëri, Imer Pnishi dhe Sovran Shala kishin parë nga afër kushtet e vështira nëpër shkollat e zonës së Mirditës

Reklamë

Reklamë

Moti

Bernë

Scattered clouds
  • 10 °C
Reported on:
Pre, 24/05/2013 - 17:50

Prishtinë

Scattered clouds
  • 17 °C
Reported on:
Pre, 24/05/2013 - 18:30

Cyrih

Broken clouds
  • 7 °C
Reported on:
Pre, 24/05/2013 - 17:50

Shkup

Scattered clouds
  • 24 °C
Reported on:
Pre, 24/05/2013 - 18:00

Reklamë

Newsletter

Reklamë

Kursi i valutave

Amount to convert

Reklamë

Facebook

Copyright © 2010 albinfo.ch. All Rights Reserved.

Përdorimi i shkrimeve, fotografive si dhe materialeve të kësaj platforme mund të bëhet vetëm duke e përmendur burimin albinfo.ch. Cdo shfrytëzim dhe riprodhim i tyre pa lejen e albinfo.ch është i ndaluar dhe përbën shkelje e të drejtave autoriale .
Redaksia e mban të drejtën për mosbotimin dhe moskthminin e dorëshkrimeve, fotografive apo materialeve të tjera të dërguara.

Rreth nesh

Karta


Bashkëpunimi
Shkabaj